APIE MUS

 GRAŽŲ STRAIPSNĮ APIE MUS PARAŠĖ ŽURNALISTĖ Milda Ancevičė „Verslo žinios“ , DIDELIS AČIŪ JAI!

PASKAITYKITE!

Miesto šurmulį į kaimo ramybę iškeitę ir vienkiemyje Kretingos rajone įsikūrę Auksė ir Žydrūnas Drazdai čia ne tik mėgaujasi ramybe, bet ir kuria sėkmingą verslą.

Jų rankų darbo muilas ir kiti prekės ženklu „Nimfė“ žymimi natūralios kosmetikos produktai jau gerai žinomi sveikų produktų parduotuvėse, parodose ir mugėse.

Tris vaikus auginanti Drazdų šeima nuosavą verslą įkūrė kaip ir dažnas lietuvis, padirbėję užsienyje.

Po kelerių emigracijos Anglijoje metų prieš daugiau nei dešimtmetį į Klaipėdą grįžusi šeima čia iš pradžių įkūrė rankdarbių priemonių parduotuvėlę „ARTmanija“. Ši pamažu išaugo iki meno studijos, kurioje buvo ne tik prekiaujama rankdarbių priemonėmis, bet ir vedami kursai, pakuojamos dovanos, kuriamos įvairios interjero smulkmenos.

„Verslas sekėsi gerai, bet mes su vyru vis dažniau puoselėjome minčių pabėgti nuo miesto šurmulio ir įsikurti kur atokiau kaime. Vieną dieną pardavėme verslą Klaipėdoje ir apsigyvenome Kretingos rajono vienkiemyje. Norėjome čia pat susikurti ir darbo vietas, iš pradžių galvojome pradėti kaimo turizmo verslą, o paskui pamažu pasukome į natūralaus muilo, kosmetikos gamybą“, – apie šeimos verslo pradžią pasakoja Auksė Drazdienė, UAB „Natūralūs turtai“ savininkė.

Muilas gimė virtuvėje
Verslo pradžia p. Drazdams nebuvo lengva, reikėjo nebijoti rizikuoti: kantriai eksperimentuoti, susitaikyti su nuostoliais.

„Pirmieji eksperimentai prasidėjo namų virtuvėje. Ilgai vargome, kol atradome tinkamą muilo gamybos formulę. Vis dėlto greitai pamatėme, kad kokybiškai ir didesniais kiekiais virtuvėje muilo nepadarysime. Greta sodybos turėjome laisvą pastatą, kurį pertvarkėme į kosmetikos gamybos patalpas. Teko nemažai investuoti, kad atitiktume ES standartus“, – pasakoja p. Drazdienė.

Pradėję nuo namų gamybos muilo, šiandien verslininkai gerokai išplėtė gaminamos produkcijos asortimentą ir greta įvairių rūšių muilo siūlo ir natūralią kosmetiką – veido ir kūno kremų, šampūnų, kietųjų kvepalų, šveitiklių, veido kaukių ir kt.

„Gaminame tai, kam patys jaučiame poreikį. Šiuos produktus naudojame patys, mūsų vaikai, todėl drąsiai juos galime siūlyti ir klientams“, – šypsosi pašnekovė. Ji visus muilo receptus kuria pati.

Derindama skirtingus ingredientus moteris kruopščiai apgalvoja, kaip jie veiks odą, koks jų derinys, koks produktas kokio tipo odai tinka. Didžiąją dalį reikalingų žaliavų p. Drazdai užsisako iš tiekėjų užsienyje, o dalį, pavyzdžiui, levandas, augina.

„Naudojame tik aukščiausios kokybės preciziškai atrinktas žaliavas. Norime būti tikri, kad siūlome tikrai kokybišką natūralų produktą“, – pabrėžia p. Drazdienė.

Nuolatinis tobulėjimas
Atsakingą kosmetikos gamintojų požiūrį įvertina ir pirkėjai – jų kasmet gausėja. O veiksmingiausia reklama – atsiliepimai iš lūpų į lūpas.

„Smulkių kosmetikos gamintojų šiandien yra daug, tačiau žmonės jau vertina kokybę, neperka bet ko. Pabandę pigesnį muilą dažnai nusivilia ir grįžta prie brangesnio, bet kokybiškesnio, jį siūlo ir draugams, pažįstamiems. Todėl investuoti į kokybę verta“, – įsitikinusi pašnekovė.

Moteris neįsivaizduoja sėkmingo verslo ir be nuolatinio tobulėjimo. Neseniai nuotoliniu būdu ji vėl baigė pažangios kosmetikos gamybos kursus Anglijoje.

„Jei esi šiame versle, negali stovėti vietoje, turi nuolat domėtis naujovėmis, bandyti jas taikyti, eksperimentuoti. Kursuose ne tik gavau naujų žinių, bet ir susipažinau su žmonėmis, kurie analogiškus verslus plėtoja visame pasaulyje. Iki šiol vieni su kitais dalijamės patirtimi, informacija apie tiekėjus“, – pasakoja p. Drazdienė.

Savo produkciją verslininkai parduoda mugėse, parodose, partnerių natūralių produktų parduotuvėse ir savo e. parduotuvėje.

Ponai Drazdai taip pat bendradarbiauja su keliais viešbučiais, SPA centrais, kuriems gamina natūralią kosmetiką su jų prekių ženklais.

Vis dėlto sėkmingiausia prekyba vyksta mugėse, kurios yra ne tik puikus pardavimo, bet ir rinkodaros kanalas.

„Esame išsirinkę didžiausias šalyje vykstančias muges ir kasmet dalyvaujame. Jose apsilanko daug žmonių, jie apžiūri, pauosto muilus. Mes kaip gamintojai galime patarti pirkėjams, ką rinktis, išsamiau papasakoti apie savo gaminamą kosmetiką“, – sako pašnekovė.

Ji priduria, kad verslo, kuriame aktyviai dalyvauja visa šeima, plėsti neketina: tikslas buvo susikurti darbo vietas ir išlaikyti šeimą, tai pavyko padaryti.

 

http://Plačiau: https://www.vz.lt/paslaugos/2017/12/03/miesta-iskeite-i-kaimo-ramybe-ir-sukure-kosmetikos-versla#ixzz59i7nH5iX